სასწავლო მასალა

პროექტის სახელწოდება
     გოგნის კარუგდებელი
პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებით
წმინდა გიორგის სახელობის ტაძრის მშენებლობის  გაცნობა თერჯოლის რაიონში (სოფელი გოგნი)

 მოსწავლეები მოაწყობენ ლაშქრობებს და გამოიკვლავენ  ტაძრის დაარსების ისტორიას
პროექტის აქტუალურობა
მოსწავლეებს გავაცნობთ წმინდა გიორგის სახელობის ტაძრის მშენებლობის წარმოშობის იდეა და ისტორია.პროექტი დაეხმარება მათ სიღრმისეულად ჩაწვდნენ ამ ტაძრის მნიშვნელობას,სტრატეგიულ დანიშნულებას,ადგილმდებარეობას,მშენებლობის სტილსა და გამოყენებულ მასალას.მოიძიებენ ამ ტაძარზე შექმნილ ლეგენდებს,რაც დაეხმარებათ ცოდნის გაღრმავებაში
პროექტის მიზნები
მასალების დამოუკიდებლად მოძიებისა და შემოქმედებითად გამოყენების,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევევბის გამოყენება.მოძიებული მასალების საფუძველზე შექმნან ფოტო მასალები,ჩაიწერონ ლეგენდები.მოხდეს მოძიებული მასალების პრეზენტაცია,გამოფენა,კედლის გაზეთის გაკეთება
მონაწილეთა ასაკი
მერვე კლასი
ვადები/ხანგრძლივობა
 1 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას


 უნარ-ჩვევები
გაიგებენ უფრო მეტს წმინდა გიორგის სახელობის ტაძრის მშენებლობის შესახებ.
 მოახდენენ მიღებული ცოდნის რეალიზებას ცხოვრებაში


ამ პროექტზე მუშაობით მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ანალიტიკური აზროვნების,სინთეზური აზროვნების,შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების უნარ-ჩვევები.ისწავლიან პროექტზე მუშაობას.ლოგიკური მსჯელობა და დასკვნების გამოტანა.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
საჭირო ხელსაწყოები,ფოტო და ვიდეო აპარატი,საკანცელარიო ნივთები.ინტერნეტი.
 პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
შეიქმნება ჯგუფები, რომლებმაც ერთი თვის განმავლობაში უნდა მოიძიონ ინფორმაცია.
  მოსწავლეები აწყობენ ლაშქრობებს,იკვლევენ ისტორიულ ძეგლებს,ახდენენ მათ კლასიფიკაციას,აწარმოებენ გაზომვით სამუშაობებს,იღებენ  ინტერვიუებსკომპენტენტურ  პირებისაგან,რომლებიც გარკვეულ იფორმაციას ფლობენ საკვლევითი თემის ირგვლივ და ავსებენ სამუშაო ფურცლებს.აგროვებენ და იღებენ სურათებს,ვიდეო მასალას,ქმნიან ელექტრონულ პორტფოლიოს.ამზადებენ პრეზენტაციას

  
საგნებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
ისტ.VIII.4.  მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობ კომუნიკაციების განვითარების ისტორიაზე უძველესი დროიდან დღემდე.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·        კლასში ჯგუფური მუშაობისას ჩამოთვლის  სხვადასხვა ტიპის დამწერლობებს, საუბრობს მათ წარმოშობასა და წერის მეთოდში მომხდარ ცვლილებებზე;
ისტ.VIII.15.  მოსწავლეს შეუძლია  მსოფლიოში არსებული რელიგიური სისტემების კლასიფიკაცირება და მათ შორის არსებულ მსგავსებებისა და განსხვავებების გააზრება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • მსჯელობს ქრისტიანული ეკლესიიის წიაღში არსებული მიმართულებების (მონოფიზიტობა, კათოლიციზმი, მართლმადიდებლობა, პროტესტანტიზმი) შესახებ. საუბრობს მათი ჩამოყალიბების მიზეზებზე;
  • ჩამოთვლის პიროვნებებს,  რომლებსაც განსაკუთრებული წვლილი მიუძღვით ისლამისა და ქრისტიანობის ჩამოყალიბებაში.
   ს.გ.VIII.12.  მოსწავლე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           აგროვებს ინფორმაციას მისთვის საინტერესო ისტორიული პერიოდის ქართული ხელოვნების ძეგლებზე და აცნობს თანა­კლასელებს მოხსენების და თვალსაჩინო მასალის სახით;
გეო.VIII.3. მოსწავლეს შეუძლია ახსნს, თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებსა და მეურნეობის განვითარებაზე.
ფოტოსურათების საშუალებით ადარებს სხვადასხვა გეოგრაფიულ გარემოში არსებულ ორ დასახლებას და ადგენს მათ შორის განსხვავებას (მასალა, არქიტექტურა);

პროექტის ხელმძღვანელი
თეა ბოჭორიშვილი

Комментариев нет:

Отправить комментарий